Saturday, September 12, 2009

Balik Kampung!



Gua sudah konfius. Ralat. Tahun ini gua tak tahu nak balik beraya kampung yang mana. Masing-masing sudah main tarik tangan gua ajak balik beraya kampung dengan mereka. Nak tunjuk pada mak opah. Nak tunjuk pada mak ayah. Bakal menantu bilang mereka.

"Oh God, please help me!"

26 comments:

  1. aku rasa baik ko dtg sini beraya bersama aku,
    nak??=p.

    kasonova gler ko...erk.

    ReplyDelete
  2. Gua pun mengalami masalah yang sama. Pagi raya mungkin di jamming studio sahaja. Tsk.

    ReplyDelete
  3. huhh.. dasar buaya!

    ReplyDelete
  4. cer cter ko nk rya mna???
    raya umh sdri lgi afdal..
    hahaha..

    ReplyDelete
  5. jum ikowt sye..


    hahaha..
    howt la tue??

    ReplyDelete
  6. ah kau beraya kampung kau sudah.
    angkut je bakal bini kau semua,kasi tunjuk dekat parents kau calon menantu dorang.
    amacam?

    ReplyDelete
  7. pegi mana plg byk dpt duit raya...ha..cntitt...

    ReplyDelete
  8. imhepi : pg mane seh?teraweh? :p

    lumut : dpt duit raya?haha

    azza : bukan kasanova..tp casablanca..

    paan : ajk la gua skali.lu bole berkenalan dgn alice the beast gua!

    hani : huh..dasar dengki!

    sharamli : nak join?

    qishie : yucks~

    misz : hehe meh dtg uma aku!

    sepet : rumah ko kt mane weh?aku nk duit raya!

    bdkpjg : semenjak berkawan dgn dho..

    dobot : biasalah..aku dikejar gadis2! haha

    vivi : alhamdulillah...

    khadijah : ko jd calon mahu?

    abg besi : raya uma ko dpt duit raya?haha

    ReplyDelete
  9. raya ketiga gua datang umah lu. gua yakin takde sorang pun dari gadis2 tue hingin kan lu di pagi raya!

    ReplyDelete
  10. timmy : gua yakin xde sorg pon dr gadis2 tu berkenan kt lu! haha!

    ReplyDelete
  11. url tukar weh :)

    azzalienasuziantie.blogspot.com

    ReplyDelete
  12. happy aidilfitri kucai.pergh aku x tau pn ko mempunyai mslh nk memilih utk beraya di mana hahaha

    ReplyDelete
  13. selamat hari raye weh...
    ampun2..
    nak duitt rayaa wehh.....
    haha

    ReplyDelete
  14. isk..isk...
    angkut semua bw blk kmpong sdri..
    tgk opah pilih mane satu...
    yg xterpilih kick terus...=p

    ReplyDelete
  15. aku nak jadi calon.
    tapi aku sorang je lah.boleh?
    hahaha

    ReplyDelete
  16. 5 org skali tu....mazhab mane lu ikot ni wey...haha

    ReplyDelete