Sunday, July 26, 2009

Sukses

Sukses.Itu je yang mampu gua cakap untuk show pertama Metalung.Gua dapat tengok @ "tengak" (orang Raub cakap) wajah puas peminat-peminat Metalung.Gua pun puas.Bandmate gua pun puas.

Set untuk Metalung tak panjang.Kami hanya bawa beberapa lagu sahaja.Cukup untuk kau orang hangguk-hangguk kepala dan tangan menumbuk langit.Kalau rambut panjang memang dah cukup cantik buat windmill.

Selesai sahaja set Metalung peminat mula membuat hal.Chaos.

"We want more..We want more..We want fucking more!!"

Jerit peminat-peminat Metalung yang kebanyakan terdiri dari tough guy. Muka ganas minum darah badan sasa tattoo tengkorak.Mampus gua kalau kena pukul.

You know,it is hard to please people.

Damn.



"Raise your hand and say Metalungggg..!!"

6 comments:

  1. nak dengarrrrrrrr lagu kauuuuu!
    *sambil headbagging.
    haha.
    ok serius nak dengar.
    :D

    ReplyDelete
  2. okay aku baru tahu kau ada band?damn.
    cool gila! :)

    ReplyDelete
  3. gua pengerusi metal lung se"JB"
    oke?

    ReplyDelete
  4. eh. epul kata sebelum perform tangan lu menggeletar. apa barang chai?

    kasik sikit tau setting gitar lu malam tue,

    ReplyDelete